ВЕСИЋ: ПОСЛЕ ОСАМ ГОДИНА МОСТ НА АДИ ДОБИО УПОТРЕБНУ ДОЗВОЛУ
Заменик градоначелника Горан Весић изјавио је да је Град Београд издао употребну дозволу за Мост на Ади, осам година пошто је пуштен у саобраћај. "Град Београд је 9. децембра издао употребну дозволу за Мост на Ади, осам година после пуштања моста у саобраћај. Осам година је требало да се поправи оно што није радило на Мосту на Ади и да се изгради оно што је Драган Ђилас заборавио да уради да би могла да се добије употребна дозвола", рекао је Весић. Весић је нагласио да је осам година мост коришћен без употребне дозволе што, како је рекао, говори колико је "бахат и неодговоран" био бивши градоначелник. Весић је подсетио да је Ђилас пустио Мост на Ади за Нову годину, 31. децембра 2011. године као део предизборне кампање за изборе који су одржани 2012. године. "Ђилас је тада платио 12 милиона евра "награде" извођачу за пуштање моста за саобраћај за Нову годину. Посебно је плаћен и ватромет који је најскупљи у историји Београда", рекао је заменик градоначелника. Весић истиче да Ђиласу новац грађана није важан када слави о трошку града, али ни безбедност када треба да скупи "јефтине политичке поене". Наводи да је Град, да би издао употребну дозволу, морао да мења грађевинску дозволу, јер у њој није било лифтова и декоративног осветљења, иако је све то делимично изведено и плаћено без грађевинске дозволе. Морали су да поправе три путничка лифта и један сервисни лифт у пилону који никада нису прорадили, а за које је плаћено 505.000 евра, али и да се уграде још два нова. "Завршено је декоративно осветљење које није било предвиђено грађевинском дозволом а које је Ђилас платио 2,2 милиона евра. Поставили смо нови громобран, ревизиона колица на мосту нису била у функцији а плаћена су, атмосферска канализација је морала да се дорађује", навео је заменик градоначелника. Весић је додао да је постављена заштитна ограда на насипу код мостовског стуба са новобеоградске стране, јер је кретање пешака без ограде небезбедно. Такође, није била урађена заштита за зиму иако је била предвиђена уговором. "Претходних осам година, Дирекција је одржавала мост како би се саобраћај несметано одвијао, али мост није могао да буде предат граду и ЕДБ на одржавање, како је предвиђено законом, јер није био завршен", навео је Весић. Весић је истакао да су се дешавале крађе које су плаћане из буџета Дирекције, украдени су бакарни каблови када је цео мост остао без електро напајања, а лифтови који нису радили обијани су и покрадени више пута.